12 Şubat 2015 Perşembe

WILD


 Cok uzun zamandir izlemek istedigim "Wild" saheserini sonunda izledim.

Reese Witherspoon'un aklimda kalan vurucu ve hatirlanasi bir filmi olmamasina ve benim nazarimda daha cok o gereksiz pembe dopiyesi icinde "sarisinlarin zekasini kucumsemeyin" tavrina burunmus Harvard ogrencisi rolu ile kalmis olmasina ragmen Wild filmi icin hic on yargi olusturmadim.. Aksine filmin ilk gorselini gordugum an mutlaka izlemeliyim diye ajandama not bile aldim..

2014 yili oscar adaylarinin tumunu izlememis olmama ragmen Witherspoon'un en iyi kadin oyuncu dalindaki adayliginin cok cok yerinde olduguna ve hatta diger rakiplerini gayet hakki ile zorlayacagina inaniyorum..

Wild kisaca Cherly adinda, annesini kaybetmis, uzerine kocasindan da ayrilmis ve bu insan hayatini alt ust edebilecek kuvvetteki iki zorlugun altinda ezilerek hayatin cesitli pisliklerine bulasmis genc bir kizin hem fiziki zorlanma ile yasanilanlardan bir nevi uzaklasma, hem de icsel bir deneyim yasayip kendi yolunu bulmasi uzerine harika bir film.. Pasifik Crest Yolu'nu tek basina ve buyuk ozverilerle gecen Cherly, karsina cikan her zorlugu gecmisin keskin hatiralari ve bence kendine durust davranabilme yetisi sayesinde bir sekilde asip, ardinda birakabiliyor.. Insan Cherly'nin azmine ve hayata yenilmisligin verdigi tum huzun ve caresizliklerin arasindan siyrilip yeniden kendini bulusuna gercek anlamda hayran kaliyor..

Benim tatli Gus & Hazel'imin huzunlu hikayesi "The Fault in our Stars"da da yine sevgi dolu bir anne rolu ile izledigim tatli kadin Laura Dern, Wild filminde de Cherly'nin annesi rolunde cikti karsima.. Hayatinin tum zorluklarina ragmen, icinden ustalikla cekip almayi bildigi mutluluk anlarini ve bunlari kizina ulastirmaya calistigi cumlelerini ben sahsim adina gercekten cok sevdim ! Severken bir de kendi anneligimi ve bunu Alpcan'a aktarisimi bir sekilde benzetip ayrica huzurlu hissettim ! En iyi yardimci kadin oyuncu rolu icin ne kadar sansi olacak bilemiyorum -en azindan o derece etkili bir rol oldugunu dusunmuyorum- ama yine de academi kendisini bu odule layik gorurse kesinlikle gulumseyecegim..

Kendinize gercekten bir iyilik yapin ve Wild'i izleme keyfine ulasin ! Yalnizca hayat yolunuzda size ilham vermesi ve isteklerinize ulasirken gecmisten de arinabilme gucune kavusmak icin muhtesem bir itici guc hissedeceginize eminim.. 

iyi seyirler
lulu
xxx



6 yorum:

  1. Ama ben yorum yazmıştım neden çıkmadı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzulme tatlim ! heyecanimi paylastin ya.. yeter benim icin.. :)

      Sil
  2. Canım lülüm yeni blogun hayırlı ve bol tıklı olsun! ✌️👍👏takipteyim sevgiler📚🎬❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekurler canim.. galiba biraz kendim icin yazmak istedim bu blogu.. Filmler ve kitaplar oyle iyi geliyor ki ruhuma.. yazip rahatlamak ve kendi kendimle konusup, paylasmak harika.. Okuyan olur ve tavsiyelerimi takip ederse de ayrica mutlu olurum elbet ;) x

      Sil
  3. cnaım benım hayırlı olsun :) cok da iyi yapmıssın takıpteyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Happy Grace'im.. senin severek takip edecegine ve seyahatlerinde okuyup izleyecek guzel ornekler verecegime eminim.. Cok tesekkurler canim ;)

      Sil